Openingstijden zomerregeling

Hier kan iedereen die vragen heeft over A.S.V. Dionysos zijn vragen kwijt

Moderator: Bestuur

Forumregels
Op dit forum kun je als gast berichten plaatsen. Hiervoor zul je wel een CAPTCHA in moeten vullen om te laten zien dat je geen automatische spambot bent.

Dit forum is bedoeld voor algemene vragen. Voor specifieke vragen aan bepaalde personen binnen de vereniging of voor vragen aan de senaat kun je het beste rechtstreeks met de betreffende persoon of senaat contact opnemen.
BezorgdeStudent

Openingstijden zomerregeling

Bericht door BezorgdeStudent » wo jul 08, 2015 9:04 am

In deze tijden van economische malaise en onzekerheden over het lot wat Griekenland toebedeeld wordt (of hebben ze dit toch zelf in de hand?) zijn er steeds minder dingen vanzelfsprekend. Voor de gemiddelde Griek is het afwachten of zijn of haar salaris wel gestort wordt. Of dat er überhaupt wel geld uit de pinautomaten komt. Als Griekenland uit de EU stapt (dan wel eruit gebonjourd wordt) welke effecten heeft dit dan voor ons als studenten, Nederland, Europa of zelfs de rest van de wereld!? Zoals ik zei, veel onzekerheden.
Daarom mijn vraag: is A.S.V. Dionysos vanavond tijdens het begin van de zogeheten 'zomerregeling' gewoon geopend? Zo ja, vanaf hoe laat zijn bezorgde studenten welkom? Het lijkt mij de uiterste urgentie dat deze zaken besproken worden onder het genot van een Gerstenat.

Hongerige student

Re: Openingstijden zomerregeling

Bericht door Hongerige student » wo jul 08, 2015 9:10 am

@BezorgdeStudent, niet alleen onder het genot van enkel een Gerstenat, lijkt mij. MIJN vraag is, zal de frituur vanavond ook aanstaan, hoelaat, en vooral: wat gaat er in? Wellicht zou een broodje Gyros ook een idee zijn (niet uit de frituur a.u.b.).

Mooie student

Bericht door Mooie student » wo jul 08, 2015 9:58 am

Vo!

:BullSpam:

BezorgdeStudent

Bericht door BezorgdeStudent » wo jul 08, 2015 11:05 am

@Hongerige student.

Als de reacties op dit digitale medium een voorbode zijn van de levendigheid voor vanavond.. Dan denk ik dat noch de vetpan aangaat, noch de tap opengaat.

OngeduldigeStudent

Bericht door OngeduldigeStudent » wo jul 08, 2015 2:44 pm

Edit door moderator: Gelieve niet te schelden hier. Voor de enkele lezer: Er was de vraag of dit bericht beantwoordt zou worden, gevolgd door onderstaande grap.

Jan12345
De Dulf
De Dulf
Contacteer:

Bericht door Jan12345 » vr jul 10, 2015 11:28 pm

Afbeelding

Jongeheer de boer vergeet te vermelden dat op het subforum mededelingen van de senaat bovenstaande vragen al beantwoord zijn.
Altijd verkeerd!

Plaats reactie