kerstavond Ichthus

Hier kan iedereen die vragen heeft over A.S.V. Dionysos zijn vragen kwijt

Moderator: Bestuur

Forumregels
Op dit forum kun je als gast berichten plaatsen. Hiervoor zul je wel een CAPTCHA in moeten vullen om te laten zien dat je geen automatische spambot bent.

Dit forum is bedoeld voor algemene vragen. Voor specifieke vragen aan bepaalde personen binnen de vereniging of voor vragen aan de senaat kun je het beste rechtstreeks met de betreffende persoon of senaat contact opnemen.
ichtgast
KEI-loper
KEI-loper

kerstavond Ichthus

Bericht door ichtgast » do dec 11, 2008 12:00 pm

Afbeelding

Ichthus nodigt jullie uit voor de open kerstavond, een kerstviering met o.a. band en drama. Deze wordt gehouden op 16 December om 20.00 in de Goede Herderkerk.

Iedereen is welkom!

Wilco
SB'er
SB'er

Bericht door Wilco » do dec 11, 2008 2:47 pm

jeuh leuk man

Enrique
Oud-SB'er
Oud-SB'er

Bericht door Enrique » do dec 11, 2008 6:15 pm

weer zo'n drama band

Joost
Ouwe Lul
Ouwe Lul

Bericht door Joost » do dec 11, 2008 7:18 pm

Nou jongens, zo kan ie wel weer. Volgens mij zijn er best wel wat mensen die dit leuk vinden en hierheen willen. Het is ook netjes van Ichthus dat ze hiervoor uitnodigen...

Enrique
Oud-SB'er
Oud-SB'er

Bericht door Enrique » do dec 11, 2008 8:17 pm

Joost schreef:Nou jongens, zo kan ie wel weer. Volgens mij zijn er best wel wat mensen die dit leuk vinden en hierheen willen. Het is ook netjes van Ichthus dat ze hiervoor uitnodigen...
Ik zeg niet dat ik er niet heen ga. Ik heb vorige week donderdag nog met 4 Ichtianen een biertje gedronken op de soos, en ze hebben mij zelfs persoonlijk uitgenodigd. Dus misschien ga ik er wel heen. Ik vond het gewoon komisch hoe het er stond "band en drama".

Plaats reactie